NUORTEN PURJEHDUSLEIRI

Aika: 12.-14.6.2019
Paikka: Joensuu

Purjehdusleiri

Aika ja paikka 12.-14.6.2019, Joensuu, Hasaniemi (päiväohjelma) / Niittylahti (ilta ja yö)

Kohderyhmä 9-15-vuotiaat

Hinta Päiväleiri 100 €, yöleiri 130 € (arvonlisäveroton kesäyliopiston koulutus)

Viimeinen ilmoittautumispäivä 17.05.2019

Sisältö

Leirillä on mahdollisuus perehtyä purjehduksen ja moottoriveneilyn saloihin, oppia uusia taitoja ja kokea uusia elämyksiä sekä purjehduksen riemua mukavalla porukalla. Leiriin sisältyy elämysristeilyä koulutusalus S/Y Pohjantytöllä sekä SUP-lautailua.

15 vuotta täyttäneet uimataitoiset voivat halutessaan suorittaa virallisen PORY:n purjehtijakurssin osallistumalla vielä yhdelle ilmaiselle lisäpäivälle la 15.6.2019. Lisätietoja Juha Pasaselta (juha.pasanen@joensuu.fi).

Ohjaajina toimivat Joensuun veneilykoulun, Joensuun järvipelastajien ja Jokisuun Kippareiden opettajat.

Päivä- ja yöleiri. Päiväleiri klo 9-16.

Leirin ohjelma
– klo 9–16 päiväleirin ohjelmaa purjehduksen ja merimiestaitojen parissa Hasaniemessä.
– klo 16 päiväleiri päättyy, yöpyjille päivällinen ja iltaohjelma Niittylahdessa. Yöleiriläisille järjestetään kuljetukset Hasaniemi-Niittylahti välille.

lltaohjelma
Iltaohjelmaan kuulu erilaisia pelejä ulkona ja sisällä, makkaranpaistoa kodalla sekä saunomista ja uimista. Iltaohjelman ohjaajina ja yövalvojana toimivat Riverian kasvatus- ja ohjausalan opiskelijat.

Päiväleiri 100 €, yöleiri 130 € (arvonlisäveroton kesäyliopiston koulutus)
Hinnat sisältävät opetuksen, vakuutuksen sekä lounaat ja välipalat leiripäivinä. Yöleirin hintaan sisältyy myös kaksi yötä patjamajoituksella, iltaohjelma, yövalvonta, aamupalat to ja pe sekä päivällinen ja iltapala ke ja to.

Lisätietoja koulutuksen sisällöstä

koulutussuunnittelija Minna Karjalainen | minna.karjalainen@riveria.fi | p. 050 430 4519

Ilmoittautuminen